Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Bröllop: Tina och Pigge


Tina och Pigge - 2008 09 06

Mitt trejde bröllop och än en gång som andrafotograf.
 Denna gången skulle jag dock bara vara där under porträttfotograferingen, men lika glad var jag för det ;) Träning ger fädrighet. Det var bekanta som gifte sig och eftersom de redan hade bokat en fotograf så fick jag komma dit och fota om jag ville. Om don tyckte mina bilder var snygga och inte "likadana" som den andra fotograferns så skulle dom köpa lite bilder.
Dom köpte 20 st,
Ganska bra med tanke på att det endast var porträtt och jag var andrafotograf.
















Obs:
Har inte orkat förminska dom, så färgerna blir lite dassiga.

Kommentarer
Jaana

Åh, vackert!

2008-10-26 @ 17:25:48
URL: http://sommardrog.blogg.se/
Nene

fina bilder!

2008-10-29 @ 18:42:48
URL: http://nene.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: