Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Bröllop, kanske,. kanske inte?



Bild: Jag


På lördag ska jag fota bröllop :D ,. kanske?
Har inte hört från bruden på ett tag,. skickade ett sms till henne nyss och frågade om det fortfarande blir av. Varför kan inte alla bara kolla sin mail oftare? Mycket lättare sett att hålla kontakten på.

Visserligen så ska min kära mor til Ullared så och min syster ska träffa henne där(Ståenäs systern) så då hänkar jag på där istället. Men det känns kanske B om fotograferingen inte blir av..

Edit: Det bli bröllop imorgon :D
Att ha varit andra fotograf har varit väldigt givande, men nu är jag redo fär att flyga solo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: