Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Whats up




Det här hänt väldans mycket under som senate dagarna och så kommer det fortsätta.
Det har ju snöat såklart! Nu hoppas jag bara det stannar kvar, och bli ännu mer snö ikväll, det hade varit underbart.

Känns som jag är redo för att starta upp mitt lilla företag nu :)
Ska fylla i en massa papper så snart jag kan, måste ha e-legitimation också.. då tar det ändrast några dagar att få det fixat. Pratade med en revisor igår, och det var ok att komma dit efter några månader med bokföring och gå igenom att så att det blir rätt från början, och det känns väldigt skönt. Trodde man skulle bara bunden till att ha samma revisor i typ ett år eller nått, haha! Men det där mötet var verkligen guldvärt. Gick igenom att som vi gick igenom med skatteverkets "starta företags möte, men väldigt komprimerat och endast sånt som gäller mig.

 Det blir "ny företagare" möte nästa torsdag. Och då blir det nog mest bokföring och sånt, känner att jag redan kan allt sånt där,. men kan ju vara bra att gå igenom det en gång till.

Känns väldigt bra det här!

kommer nog få MVG i 'eget projektarbete'.. tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: