Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

love is all around me





Fredrik var sjukt fin igår. Efter ett väldigt långt möte med skatteverket kommer jag hem till levande ljus, stekt halloumio ost, chips, julmys och rosévin. Min pojkvän är för himla bra <3


Jag funderar för mycket nu för tiden, speciellt när jag ska sova eller har vaknat upp under natten. Sjukt jobbigt, kan inte somna på grund av det. Jag har iaf kommit på att jag ska söka skolan i Göteborg, om jag inte kommer inte ska jag hitta ett litet jobb, försöka bygga upp mitt företag, och flytta ihop med älsko

Tycker det låter ganska bra faktist :)
Nu ska jag ta och spela lite wow medans Fredrik sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: