Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Catch a falling star



Bild: Jag


Såg ett stjärnafall när jag var ut och fotograferade :D
önskade mig två saker,. det betyder väl inte otur? Kom på en bättre önskning efter den första.. får ta och hoppas på att de bägge kommer i uppfyllelse.

Bilderna blev inte så lyckade, men denna tycker jag om. Inte någon större redigering på den iheller =) Drog ner mättnaden lite och fixade mitt namn på den. Ganska najs faktist.  Dock syns inte så många stjärnor när man laddar upp den här men dom finns där när man kollar på den i större format.

Nu ska jag ringa min underbara pojkvän, och sen fortsätta med redigering och bildet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: