Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Resan


Så nu har jag bestämt mig!

Det blir Rhodos i slutet på Juni ;)

Jag orkar inte vänta ända till november för att åka på semester till Thailand, jag vill jättegärna dit men det får bli nästa år istället :P Så hinner man spara massvis med pengar också. Och åka riktigt lyxigt!

Men en vecka på Rhodos är ju inte heller på pjåkigt. Vi ska ta en sista minuten resa, jag och Fredrik. Så det är inte 100% säkert att det blir just Grekland, kanske blir Spanien eller något annat vanligt charterställe i stället.
"Bara det är varmt" som Fredrik säger ;)



Kommentarer
Lovisa

Bra skrivet tycker jag faktiskt

2010-12-03 @ 15:01:43
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: