Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Kliar i fingrarna!



Foto: Jag


Maila med Anna för sista gången, för imorgon är det dagsför den stora!
BRÖLLOP!

Min första bröllopsfotografering :D
som jag köpt både minneskort och väska till! haha.

Det ska bli så himla kul, är himla pepp! Hon kommer vara en sån underbart fin brud. Har redan börjat packa ihop mina saker och lagt fran tågbiljetterna så att jag inte glömmer dom, det vore ju ganska dumt :P

Har kollar runt på en massa bilder som andra bröllopsfotografer har tagit, men kom på att det inte var till någon nytta ;)
Miljön är nog inte den samma, och det har ju mycket med miljön och göra också. Fast det kommer bli kanon ändå!
Jag kommer vara där från det att hon gör sig redo, med hår och sånt, hela bröllopet och en del efter
Kommentarer
Kristina

=) Vilka fina bilder du har tagit!

Lycka till imorgon...

2008-05-30 @ 19:55:48
URL: http://minbella.blogg.se/
po

och sen är det kanske inte SÅ kul att kopiera andra RAKT AV

2008-05-30 @ 21:13:46
Annelie

Po: Nä det är det så klart INTE heller, men tyckte det var ganska självklart och kände inte att det behövdes skrivas i inlägget. Men jag kan lägga till det efter som DU tydligen inte fatta.

2008-05-30 @ 22:50:35
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: