Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Jobbedag


Har fotat i 2,4 h nu ;)
Dokumenterat flyttningen av 3 megastor tankar på DSM,
tyvärr så får jag inte bara lägga upp bilder från det, inte än iaf..
Ska säkert hitta någon som kan läggas upp ;) någon som är lite mer roligt att se än stora tankar som flyttas av stora kranar :P


Har fått ett till sommarjobb där ;) Rensa rabatter (det jobb som jag skulle fått innan) kommer får mellan 70-80 kr i timmen! Helt galet bra! Och då kan jag göra det under dötiden mellan olika saker som jag ska dokumentera =)

Massa pengar ska tjänas denna sommaren, så kanska jag kan fixa nytt kamerahus snart !


Nä nu måste jag jobba lite med Fotona och PowerPoint presentationen ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: