Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Svineri


Fredrik har köpt likadan kamera som jag. Bara så där, lite spontant.
Jag gick in på expert (som jag gör ganska ofta) för att kolla om där är något roligt.
Så ser han erbjudanet. Canon EOS 400D 4,999:-
Hyffsflyffs så har han köpt den,.

Känns lite eftersom jag tjatade i 2 år innan jag fick min,..
men å andra sidan så kan han köpa värstingeobjektiv ;)
Och jag har en andra kamera som jag kan ta med på större fotojobb :P

Win, win :D

Sen fick jag en massa fin 18års present. 1500kr. hihi jag är bortskämd.
Ni får inte se presenten försen min födelsedag!


Nu ska jag hjälpa Fredrik med kameran ;) Lära honom lite.
Han är heeeelt clueless^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: