Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Småfel



Modell: Catrin
Fotograf: Jag
Assisten: Fredrik

Överallt hittar jag småfel :PFast detta är ett lite större,
Skärpan ligger fel.
Den ligger på det innersta ögen när den borde ligga på det yttersta.
Jag hatar det >.< Jag bli riktigt irriterad när jag ser sånt på bilder som jag tyck om när jag sett den i kameran, och tom zoomat in på just den bilden.

Aja, man lär sig av sina misstag. Imorgon ska jag se om fokusen på objektivet som ligger fel,
eller om det är dags för att gå till optikern, för mitt fel kan det ju inte vara ;)

Ska till optiker i vilket fall. Dags att börja med körkortet :/
Kommentarer
Caroline

Fin bild :D

2008-07-01 @ 13:27:16
URL: http://caaroliinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: