Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Håller alltid ett öga öppet ;)


Har hittat en jättefin plats där jag vill ha fotosession med Catrin. Kommer bli helt underbart! ;)
Dock så svara hon itne på mina sms och hon är inte inne på msn, undrar var hon har tagit hos >:< Det stod att mess:n var levererade :S Antagligen så är hon bara upptagen med sin pojkvän.

Vill verkligen fota Catrin igen! Hon är så himla snygg <3<3




Annars får jag få Tuva till att ställa upp.
Oj, nu lät det som jag tycker Catrin är snyggare och det är verkligen inte så jag menar. Det är bara det att Tuva verkar inte vilja bli fotad riktigt.  Det hade varit riktigt kul att få fota Tuva så jag ska försöka få henne till att vilja, lite så där diskret, hehe. ;)

Speciellt nu när jag hittat värsta stället!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: