Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Fotografering!


Fick två nya fotografering uppdrag idag! :D:D

1 Modellfotografering

Jag ska fotografera Catti på den underbara platsen jag pratat om innan. Kommer bli så sjuk kul! Längtar. Blir så fort det blir fint väder :) längtar efter att ha foto session med Catrin igen. Det är sjukt bra att ha snygga kompisar! Jag ska fråga Tuva om hon också hänger på. Hoppas!

2 Barnporträtt

Sen ska jag även fotografera henned brors dotter!! Tror hon är runt 4 månader nu. Det ska bli så himla kul! Det ser jag mest framemot! Hon är så himla söt. Catti ska höra när vi kan 'låna' henne ;) haha.
Det kommer ske snart hoppas jag! Dom brukar passa henne ganska ofta.

Kommentarer
kaktusfamn

Ja, det var verkligen underbart. Föresten, du fotar sjukt bra! Kram!

2008-01-29 @ 22:32:10
URL: http://kaktusfamn.blogg.se
Annelie

Tack så mycket =)

2008-01-29 @ 22:38:53
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: