Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Dopfotografering!


JAAAAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska fotografera dop!

Catrins mor frågade om jag ville fotografera ett dop den 9 februari :D:D Ska bli fett nice!

Jag vet dock inte om dom har anlitat en fotograf, och bara undra om jag ville för skojs skulle eller om dom inte antlitat någon fotograf och tänkte det skulle bli kul att ha lite bilder. Jag hoppas nästan där är en fotograf ;) hehe. Den kanske kan ge lite tips eller något :P I vilket fall som helst så kommer det bli askul!

Det är samma tös som ska dopas som jag ska testa fotografera barnporträtt sen ;)
Kommentarer
Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling :)

2008-01-30 @ 22:16:48
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Catrin kitel

Jag tror inte att de ska vara ngon annan som ska fotografera. än då alla som har med sina digitalkameror. så det är nog bara du =) men vi tar och lånar victoria en dag så du kan få öva lite =P

2008-01-31 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: