Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Måndag.


Det ser inte ut att bli en bra måndag >.<.

Skiten (skolan) börjar igen. Är det inte påsklov snart??. Hade mulitångest i går, jag vill inte dit. Jag ska dra till tasty house och spendera mina sista pengar på överlevnadsgodis... och jag måste vara där. Annars kommer jag snart få en varning av CSN, studiebidrag, den ända anledningen att jag går dit för tillfället.

Dessutom har jag inte kunnat äta, har druktit ett glas juice,.. och det är Schnitzel med kokt potatis och krämig tomatsås i skolan idag. Låter gott kanske, men skenet bedrar. Vegitarisk scnitzel med men överkokt/ofärdig potatis och mojsig tomatsås. Lockande? emm nää ..

Kommentarer
Lia Florenz

håller med dig.. bajs skola

2008-02-25 @ 07:40:42
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Annelie

Lia: aa, MEN jag har haft en väldigt bra dag i skolan idag :D Och det händer inte ofta ;)

2008-02-25 @ 17:14:52
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: