Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Festivalångest


Har kollat runt lite på olika festivaler och vilka band som spelar och nu har jag värsta beslutsångesten! Varför kan inte alla bra band spela på samma festival?
Just nu lutar det mot Hultsfred. Hade superkul när jag var där 06, det var en helt lagomstor festival yta, oilka sorters folk och Babyshambles, Him, The hives, Rage against the machine och Arch Ememy.
Fast jag väntar med att bestämma mig tills fler band släpps :P

Sen en annan festival bli Siesta :) Där Ceasars, Firefox AK, The donnas och Vapnet spelar.

Skit var detta är lika jobbigt varje år ;)
Har du någon festival inplanerad?

(Detta är band jag tycker om, så klart spelar många fler än så :P)
Kommentarer
Emelie

Jag ska sälja min fjärrutlösare till min gamla kamera om du är intresserad. Passar alltså din kamera. :) Kolla blöggen

2008-02-24 @ 13:48:22
URL: http://emelieohlsson.blogg.se
Annelie

Emelie: Låter lockande, men jag måste spara till semestern. Har redan spenderat en månads besparing på kameran ;)

2008-02-24 @ 14:20:59
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: