Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Weddingday!






Idag är det minsann en bröllopsfotografering som står på schemat!
 Denna dag i Malmö, så det bli porträttfoton. Jag är pepp! Och vädret verkar bli bra! :) Hade varit nice med lite snö, men man ska inte utmana ödet. Regn är ju inget vi vill ha.

Min första bröllopsfotografering med endast porträtt, känns bra,. OCH Jag har inte glömt någon ting hemma :P Allt var fortfarande ner packat från förra helgen, ja förutom minneskorten då, dom var jag ju tvungen till att töma... annars brukar jag galltid glömma någonting så jag måste gå upp sådär super tidigt för att hinna hem och hämta det. hehe. Men när fotograferingen är så är jag bäst på att ha tänk på allt.

Fick nog en lite förlång sovmorgon idag, det är jag inte van vid så här sitter jag o ska inte gå hemifrån försen 12.58. Eftersom jag inte har redigeringprogram här så får jag nöja mig med world of warcraft, attans! ;o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: