Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Tröttsamma idag


Idag har jag minsann varit igång hela dagen och typ hela natten igår.
Det där bildspelet tar kol på mig. Men cashen inkasserades idag så det känns väldigt nice. Och snart är allt färdig. ÄNTLIGEN! Har alltid tyckt det har varit roligt med bildspel innan,.. men det kanske är roligare när man ska göra med fina bilder och bra musik? :P

Aja, har fixat med det till kl 5 i natt, sov och gick upp o fortsatte från 08.00 till 14.00 då jag åkte till DSM för att visa det. Dom bleb nöjd så det känns kanon! Direkt efter drog jag till tågstationen. Möta ett brudpar i Vinslöv. Plötsligt i Vinslöw liksom! ;) Landskrona C--> Lund C--> Hässleholm C --> Vinslöv C. Och fy vilket kaos det är i Lund! Herre gud! Alla tågen var försenade minst 20 minuter om inte försenade,.. folk sprang till olika paronger hela tiden så också tåget bytade spår hela tiden. Det är tydligen enkelriktat mellan Malmö o Lund så det kan bara köra in ett tåg i taget ,.. men som tur var så var alla mina tåg försenade ;) men jag fick springa mellan bytandet.

Jag har inte hunnit äta idag, tänkte jag skulle ha tid i Lund,. skulle igentligen haft 30min väntetid där.
Jag är sjukt trött o hungrig,.. men för trött för att göra nått att äta. Känns som jag kommer svimma.

Med paret var i alla fall hur trevliga som helst! Visserligen pratade jag mest men Benn, pratade jobb och musik. Han är också förälskad i Jazztrummor ;) haha! Nä men det var trevligt. Nu ska jag få min mor att göra mat till mig o sen ska jag sova. Fredrik är sjuk idag :( Stackars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: