Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Trött på det





Detta DSM jobbet är bara jobbigt. Det känns typ som att äta gröt varje dag i en månad, till sist så gör det en spyfärdig. Som tur är så ska alltid vara fix färdigt på måndag. Oh skönt ska det bli! Jag lovar, allt som kan gå fel har gått fel och det var varit en uppgift en ända stor prövning, på mig. Ni anar inte hur många gånger jag har varit nära på att ge upp. Fast jobigaste har det nog ändå varit för älsko, han har ju ändå varit tvungen till att stå ut med mig ;) hehe. Usch vad jobbigt det måste ha varit.

Jag skulle spela in en videosnutt häromdagen, som ska vara med i bildspelet. Far letar upp videokameran, kommer tillbaka med videokameran och adaptorn. Inga sladdar. Letar o letar,. hittar iaf videoband. Sen tar jag strömsladden så nu har jag laddat batteri och band att spela in på.
Efter jag spelat in snutten så komm jag hem, oj,  hur ska jag lägga in detta på datorn? Kolla inputsen på kamera, en sån vanlig jäkla sladd ska man ha, Tror ni man hittar någon när man väl behöver den? Åker hem till Fredrik för att låna en, glömmer kvar den såklart,. så jag måste åka dit igen. Efter många om och med så har jag den lilla sladden,.. men såklart så kan man inte lägga över med den! Som tur var så fick jag veta av min syster att man var tvungen att ha en annan sladd,. en speciell.. och en sån hade vi hemma. Så det löste sig till slut. Tänk nu att ha det så men ALLT, alla moment man ska göra för att få ihop ett bildspel på DVD. FYYYY! Blää.

Aja, nu måste jag fortsätta med det där grejset >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: