Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

KAOS!


Det råder kaos i Landskrona!
Jag stack iväg till Nordeabanken för att lös ut en check, kommer dit, FULLT med folk! Galet mycket folk,. sisådär 30 st före mig. Så tänkte jag vara snart och ta apoteket undervänta tiden. Kommer dit, FULLT med folk! Fick vänta där i 40 minuter, för lite P-piller! Gah! Dock bara 15 st före mig. När jag väl kommer tillbaka till Nordea så visade sig att jag inte hade missat min tur och tur va väl det ;)
Med pengarna i hand traskade jag iväg till Swedbank, min bank, för att sätta in cashen på kontot. Tror ni inte att hela deras system ligger nere! Så jag väntade där i 20 min helt i onödan! Och det är inte precis så att jag vågar gå runt med så mycket pengar. Jag bor ju trots allt i Landskrona. Skit också.

Så nu efter 2 timmar så har jag fortfarande banken kvar, duscha och posta objektivet kvar. Detta är mög.
Banken i Malmö har öppet till kl 18.00, tror ni jag hinner? ;)

Kommentarer
H A I D I J A K O B S S O N

Gud vilken fin blogg du har :D <3

2008-12-29 @ 18:39:17
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: