Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Förberedelser





Håller på att förbereda mig inför nyårsbröllopet idag :) Vigslen börjar kl 14.00 o så ska vi fota porträtt innan dess, Ska bli riktigt rolig! Första bröllopet som jag fotograferar i Domkyrkan. hihi. Är lite nervös.

Jag har även fixat en "jag-bok" för 2009, Där jag har skrivit en Mål för 2009 lista, en lista med nyårslöfte och den drömlista. Sen resten kommer vara det som jag skrivit den senaste tiden, 3 bra saker med dagen. Tänkte det kan bara en ganska bra sätt att hålla koll på sina mål och drömmar. Tyckte det blev bra.

Nu måste jag hoppa in i duschen!
Ha ett gott nytt år om vi inte hörs senare!

/ Annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: