Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Året 2008





Får väl göra som många andra bloggare och bilddagbokare ;) Göra en års summering

Gjorde du något 2008 som du inte gjort förrut?


Jag fotograferade mitt första bröllop och en del bröllop efter det :) Sen har jag gjort en massa andra saker också

Har du något minnesvärt datum?
Oj va svårt, kommer inte på nått just nu

Höll du några av dina nyårslöften?
Njä, hade nog inga :P

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte vad mina närmaste iaf


Dog någon som stod dig nära?
Nej, och det är ju kanon


Vilka länder besökte du?
Har endast varit i Danmark, och det är ju inte mycket att hänga i granen ;)
dock billig dricka

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Flytta ihop med Fredrik och få igång mitt företag och ja, hitta något deltidsjobb


Vad var din största framgång 2008?
Företaget som jag startat, inte trodde jag att jag skulle ha sån tur o komma in i fotografyrket sp snabbt

Största misstaget?
Att jag varit ganska vräng detta året, men det ska bättras till näsra


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ohja! Blir väldigt lätt förkyld


Bästa köpet?
Har nog inte köpt något så jättespeciellt, har ju inte fått min nya kamera ännu,
men mitt tamron objektiv kanske?


Vad spenderade du mest pengar på?
Kameran ;)

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla de underbara människor jag jag träffat via fotojobb


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Fredrika stahl - Irreplaceble, o typ Queen


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var ledsnare 07 och gladera 06


Vad önskar du att du gjort mer?

Jag önskar att jag tog mer hand om tiden

Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat ;)


Hur tillbringade du julen?
Först med Fredriks familj (hos hans far) och sen med min släkt på kvällen,
bra kombination tycker jag


Blev du kär i år?
Har varit kär i Fredrik sen 06 ;)


Favoritprogram på TV?
2½ men, Dharma and Greg och em,. pushing dasies och greys anatomy!


Bästa boken du läste i år?
Vet inte om jag läst någon bok i år :/ Kommer inte ihåg iaf.. haha


Bästa filmen du såg i år?
Sex and the city & Mamma Mia

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag var ute på krogen, fyllde ju 18 :D

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ännu mer fotojobb :P eller typ mer tid


Vad fick dig att må bra?
Fredrik <3 och såklart att karriären drog igång


Vem saknade du?
Fanny, men henne ska jag träffa 2-7 januari i Stockholm :D:D:D

Vad tycker du om året 2008 i helhet?
Ett bra år, finanskrisen kunde in komma mer lägligt då folk var så himla bortskämda!
(dock synd att folk skulle behöva förlåta sina jobb pga det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: