Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Annelie Boken





Idag ska jag börja på min "Jag-bok",
läser boken 'självkänsla nu!' och där är en uppgift att man ska skriva tre saker man är bra på, tre saker man är tacksam över och tre saker som man vill ha hjälp med. Sen kan man även lägga till en, skriv tre saker du är mindre bra på,. men skriv detta först...

Som jag sakt innan så tror jag inte riktigt på sånt här. Det jag läst i boken än så länge verkar med bara vara reklam för hennes coaching, men jag ska ge det ett försök. Den är bokengrejen kan nog ändå vara ganska bra, har en jättefin Elvisbok som jag ska skriva i, har haft den länge. Har samlat på Elvis saker ;) och det lite fortfarande.. han är ju ändå min idol. Kanske man ska lyssna på lite Elvis jullåtar? Får göra det sen när jag skriver i min lilla bok.


Idag har jag varit duktigt och bränn 38 av 60 DVD skrivor och dessutom gjort omslag till 44 av dom
(patronerna tof slut så jag skunde inte göra fler)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: