Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

satiken!


Det har varit en kanon idag :D
Först tandläkaren - inga hål =)

Sen Center Syd med Fredrik, mor och mormor.
Köpte skor och "Skinjacka"
OCH min canvansbild vart inramad och fin så vi hämta den också ;)

Hade tagit bilder på detta, MEN vår data håller på att krascha här hemma, så jag kommer inte kunna blogga på ett tag, tror jag,. och ännu värre, jag har inte sparat alla min bilder till den externa hårddisken ,.
hoppas dom inte kommer försvinna, då kommer jag gråta floder..
Chansen att dom går att rädda är minimal. BAJS! BAJS BAJS BAJS! ursäkta språket ,.


Edit; JAAAAA! Jag kunde rädda de viktigaste fotona :D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: