Fotograf Annelie Malmgren- Porträtt och bröllopsfotograf i skåne!

Fotograf i Skåne

Mail skickat


Nu har jag skickat iväg ett mail till en fotografutbildning som jag tänkt söka nästa år, om möjligt. Som jag skrivit lite om innan här
Det blev lite rörigt, men jag hoppas på svar ;)

Frågade lite om vad man behövde kunna och om det räckta man gick en 'fristående' fotokurs, och om man behöver kunna studiofotografering och mörkrumsteknik, vilket jag har tillgång till att lära mig.

aja, fått hoppas på det bästa annars så lära det bli Foto A+B på konvux,
vilket känns ganska onödigt för det ska tydligen mest vara basic grejen,
"Detta är ett objektiv", "så här zoomar man"

"Det löser sig, det gör det alltid"
Kommentarer
Lotta

Foto A och B är lite mer än så! Om du har rätt lärare.. Hela foto a för mig var baserat på Analogfotografering, dvs fotografering från grunden! Där märks det vad man kan och inte kan

2008-08-18 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: